site.btaОмбудсманът поиска „Топлофикация София“ да компенсира потребителите в кв. „Бъкстон“ заради липсата на топла вода

Омбудсманът поиска „Топлофикация София“ да компенсира потребителите в кв. „Бъкстон“ заради липсата на топла вода
Омбудсманът поиска „Топлофикация София“ да компенсира потребителите в кв. „Бъкстон“ заради липсата на топла вода
Снимка: Омбудсман на Република България
Омбудсманът Диана Ковачева поиска „Топлофикация София“ да компенсира потребителите в кв. „Бъкстон“ заради липсата на топла вода, съобщиха от пресцентъра на институцията. Само за ден до обществения защитник са постъпили над 100 жалби от жители на квартала. В писмата се казва, че на 12 юни внезапно и без предварителна информация са останали без топла вода. След обаждане на клиентския телефон на „Топлофикация София“ е станало известно, че това щяло да продължи чак до 7 юли

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/РИ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:37 на 23.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация