site.btaЗа година 4902-ма граждани са използвали платформата за обратна връзка на Община Димитровград


За година 4902-ма граждани са използвали платформата за обратна връзка с Община Димитровград, чрез която потребителите могат да оценят градската среда и услуги и да подават сигнали за нередности или препоръки, съобщиха от общинската администрация.
Резултатите бяха отчетени на съвместна пресконференция на ръководството на Общината, социолога и управител на агенция "Маркет линкс" Добромир Живков и основателя и изпълнителен директор на платформата "Холър лайв" Радослав Райков.
От Общината припомниха, че Димитровград е първата община в България, въвела такъв инструмент. Най-високите оценки са били подавани за културата и туризма – 7.6 по 10-степенната скала, където влизат Историческият музей, Дом-музей "П. Пенев", Ретро апартаментът и др. Много висока активност има от комуникационните точки в парковете. Там хората най-често са изразявали задоволството си от зелените площи, а най-много негативи и критика получава пътната настилка.
Съвремието доказа, че това е пътят, по който публичният сектор трябва да върви. Когато получаваме сигнали, ние реагираме своевременно и това е много полезно за работата ни. Не сме си спестили и негативните коментари и оценки, а напротив - надградили сме в резултат от тях, каза кметът Иво Димов, цитиран от общинския пресцентър.
Платформата беше въведена и представена на 12 април миналата година. Тя представлява 200 точки за мобилен достъп в общинския център и осем населени места. При сканиране на QR код с устройство се установява контакт с общината, чрез който могат да бъдат направени оценки - положителни или критични, по шест направления. Данните се съхраняват на сървър във Франкфурт на Майн, Германия.
/АБ/
news.modal.header
news.modal.text