site.btaЗа медийна регулация на рекламите на хазарт настояват Националната мрежа за децата и Асоциация "Родители"

За медийна регулация на рекламите на хазарт настояват Националната мрежа за децата и Асоциация "Родители"
За медийна регулация на рекламите на хазарт настояват Националната мрежа за децата и Асоциация "Родители"
Агресивната реклама на хазарт е сериозен риск за децата ни, а отказът на институциите да приложат дори минималните ограничителни мерки, предвидени в Закона за хазарта, е на път да превърне залаганията в истинска епидемия сред подрастващите. За това предупреждават от Асоциация Родители и Националната мрежа за децата(НМД) и настояват за спешни мерки, свързани със законодателни промени и медийна регулация, съобщиха от НМД.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/МК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 15:31 на 22.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация