site.btaСофийската опера получи отличие за своя кампания

Софийската опера получи отличие за своя кампания
Софийската опера получи отличие за своя кампания
,Софийската опера получи отличие за своята първа дигитална кампания Classics are Cool too, съобщават от операта. Призът е категорията Influencer Marketing на IAB MIXX Awards 2022 г. Операта е единствената институция, различна от агенция, отличена в маркетинг конкурса. 

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ДД/

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:36 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация