site.btaУченици предприемачи представиха идеи за реклама на културното ни наследство


Хотел-музей, в който всеки етаж представя различна епоха от историята на България, очила за виртуална реалност, които ни срещат с велики личности от миналото и екоспирки край забележителности в Долината на тракийските царе. Това са само част от идеите, които бяха представени от участниците в националния кръг на състезанието по предприемачество "Най-добра бизнес идея" в Русе, съобщи пресцентърът на Министерството на образованието и науката. Авторите на най-добрите предложения от първите три отбора получиха право да се запишат в Университета по национално и световно стопанство в направлението "Икономика" без кандидатстудентски изпит.
Темата на състезанието беше "Предприемачески дейности, свързани с културно-историческото наследство на България".
/ТС/
news.modal.header
news.modal.text