site.btaДецата са героите по време на пандемия, според управителя на обучителен център Диляна Станчева
BOBSTH 08:30:01 28-11-2021
RZ1218BO.001 08:30
Разград - академия - деца - ментална аритметика
Децата са героите по време на пандемия,
според управителя на
обучителен център Диляна Станчева
Разград, 28 ноември /Садет Кърова, БТА/
Децата са героите по време на пандемия, каза в интервю за БТА Диляна
Станчева, управител на Академия за обучение "Тиара", която предлага
занимания по ментална аритметика, меморика и либерика в Разград вече
четвърта учебна година. По думите й, както навсякъде, пандемията е
поставила децата и екипа й в нетипична обстановка, но благодарение на
развитите технологии, на иновативната си платформа и добре базирана
методика, школата е продължила да работи успешно и в дистанционна форма
на обучение. Именно по време на първата вълна и преминаването към онлайн
обучение се откроиха най-успешните ни възпитаници, коментира
специалистът.
Менталната аритметика, меморика и либерика развиват детската логика
Децата в по-малките градове имат жаждата да им се случват различни и интересни преживявания, те са умни, любопитни и можещи, смята Диляна Станчева. Затова с партньора й в бизнеса и живота Росен Станчев решават, след като вече година реализират успешно курсове по менталната аритметика, меморика и либерика в съседен град, да предложат същите занимания и на децата и техните родители в Разград. Винаги сме искали да развиваме децата, да им предлагаме нови и интересни възможности, чрез които да стават знаещи, можещи и все по-уверени граждани на обществото ни, посочи тя.
По думите й предлаганите три курса на обучение са допълващи се и взаимно свързани, а от друга страна надграждат уменията на децата. Всеки от тях развива различни качества в малките, но като цяло заниманията развиват логическото, творческо и аналитично мислене на децата, разказа експертът.
Диляна Станчева отбеляза, че занятията протичат в игрова форма, което позволява безпроблемно да се комбинира емоционална, рационална и когнитивна дейност. Според нея най-вълнуващи за малките са нестандартните уроци, при които виждат реалното приложение на наученото в курса по ментална аритметика. Този вид уроци поставят децата в различна, нетипична ситуация, а всеки такъв от тях приключва с награждаване и повишаване в звание за заслугите, разказа тя.
Управителят на Академията изрази удовлетворението си, че постиженията и успехите на разградски деца за тези години на обучение са много. В школата вече има курсисти, които са приключили и шестте нива на менталната аритметика и могат да събират, изваждат, умножават и делят дори петцифрени числа. Периодично се провеждат и национални и международни олимпиади, които затвърждават уменията на децата. Гордеем се с успехите на всеки наш курсист, някои по-малки, други по големи, но за всички - важни, каза Диляна Станчева.
Обучението по ментална аритметика допълва и улеснява процеса на учене
Диляна Станчева е категорична, че обучението по ментална аритметика не противоречи на училищната програма по математика. Точно обратното - допълва и улеснява процеса на учене изобщо. Децата, които вече посещават нашите курсове и са в училищна възраст, подготвят с лекота домашните си. От друга страна за тях не представляват трудност и логическите и текстови задачи, защото ние не спираме да търсим приложението на менталната аритметика и по този начин, отбеляза експертът.
Най-малкият курсист, започвал обучение в школата, е момче на четири години и половина, което вече е в трето ниво на курса по ментална аритметика и с лекота събира и изважда огромен обем от числа на изключително бърза скорост. Заниманията са подходящи за деца над петгодишна възраст. Всички курсисти са разпределени в групи до седем деца, които се оформят и по възрасти - младша, средна и старша. Това дава възможност на треньора да има определен индивидуален подход към децата, а от друга страна и да създаде условия за повишаване състезателния дух у тях, посочи Станчева.
Тя е убедена, че курсовете са полезни както за децата, така и за техните родители. Чрез обученията родителите предоставят възможност на своите деца да развият своя творчески потенциал, да ги подготвят за училищната среда, а също така да придобият увереност на знаещи и можещи подрастващи. По думите й рейтингът на учениците на онлайн платформата, базиран на изпълнението на домашната работа и участието в олимпиади, мотивират децата да постигат резултати и да бъдат по-самостоятелни.
Мисията на Академията е да не спираме да развиваме творческия потенциал на децата, предоставяйки им възможност да усвоят иновативни техники за учене, които са умения за цял живот, обобщи Диляна Станчева.
/РЗ/
RZ1218BO.001 08:30
Разград - академия - деца - ментална аритметика
Децата са героите по време на пандемия,
според управителя на
обучителен център Диляна Станчева
Разград, 28 ноември /Садет Кърова, БТА/
Децата са героите по време на пандемия, каза в интервю за БТА Диляна
Станчева, управител на Академия за обучение "Тиара", която предлага
занимания по ментална аритметика, меморика и либерика в Разград вече
четвърта учебна година. По думите й, както навсякъде, пандемията е
поставила децата и екипа й в нетипична обстановка, но благодарение на
развитите технологии, на иновативната си платформа и добре базирана
методика, школата е продължила да работи успешно и в дистанционна форма
на обучение. Именно по време на първата вълна и преминаването към онлайн
обучение се откроиха най-успешните ни възпитаници, коментира
специалистът.
Менталната аритметика, меморика и либерика развиват детската логика
Децата в по-малките градове имат жаждата да им се случват различни и интересни преживявания, те са умни, любопитни и можещи, смята Диляна Станчева. Затова с партньора й в бизнеса и живота Росен Станчев решават, след като вече година реализират успешно курсове по менталната аритметика, меморика и либерика в съседен град, да предложат същите занимания и на децата и техните родители в Разград. Винаги сме искали да развиваме децата, да им предлагаме нови и интересни възможности, чрез които да стават знаещи, можещи и все по-уверени граждани на обществото ни, посочи тя.
По думите й предлаганите три курса на обучение са допълващи се и взаимно свързани, а от друга страна надграждат уменията на децата. Всеки от тях развива различни качества в малките, но като цяло заниманията развиват логическото, творческо и аналитично мислене на децата, разказа експертът.
Диляна Станчева отбеляза, че занятията протичат в игрова форма, което позволява безпроблемно да се комбинира емоционална, рационална и когнитивна дейност. Според нея най-вълнуващи за малките са нестандартните уроци, при които виждат реалното приложение на наученото в курса по ментална аритметика. Този вид уроци поставят децата в различна, нетипична ситуация, а всеки такъв от тях приключва с награждаване и повишаване в звание за заслугите, разказа тя.
Управителят на Академията изрази удовлетворението си, че постиженията и успехите на разградски деца за тези години на обучение са много. В школата вече има курсисти, които са приключили и шестте нива на менталната аритметика и могат да събират, изваждат, умножават и делят дори петцифрени числа. Периодично се провеждат и национални и международни олимпиади, които затвърждават уменията на децата. Гордеем се с успехите на всеки наш курсист, някои по-малки, други по големи, но за всички - важни, каза Диляна Станчева.
Обучението по ментална аритметика допълва и улеснява процеса на учене
Диляна Станчева е категорична, че обучението по ментална аритметика не противоречи на училищната програма по математика. Точно обратното - допълва и улеснява процеса на учене изобщо. Децата, които вече посещават нашите курсове и са в училищна възраст, подготвят с лекота домашните си. От друга страна за тях не представляват трудност и логическите и текстови задачи, защото ние не спираме да търсим приложението на менталната аритметика и по този начин, отбеляза експертът.
Най-малкият курсист, започвал обучение в школата, е момче на четири години и половина, което вече е в трето ниво на курса по ментална аритметика и с лекота събира и изважда огромен обем от числа на изключително бърза скорост. Заниманията са подходящи за деца над петгодишна възраст. Всички курсисти са разпределени в групи до седем деца, които се оформят и по възрасти - младша, средна и старша. Това дава възможност на треньора да има определен индивидуален подход към децата, а от друга страна и да създаде условия за повишаване състезателния дух у тях, посочи Станчева.
Тя е убедена, че курсовете са полезни както за децата, така и за техните родители. Чрез обученията родителите предоставят възможност на своите деца да развият своя творчески потенциал, да ги подготвят за училищната среда, а също така да придобият увереност на знаещи и можещи подрастващи. По думите й рейтингът на учениците на онлайн платформата, базиран на изпълнението на домашната работа и участието в олимпиади, мотивират децата да постигат резултати и да бъдат по-самостоятелни.
Мисията на Академията е да не спираме да развиваме творческия потенциал на децата, предоставяйки им възможност да усвоят иновативни техники за учене, които са умения за цял живот, обобщи Диляна Станчева.
/РЗ/
news.modal.header
news.modal.text