site.btaНад 30 казуса са разгледани в приемната на ЧЕЗ в Благоевград
BOBSTH 14:51:00 31-10-2014
PP1450BO.012
Благоевград - ЧЕЗ - приемна
Над 30 казуса са разгледани
в приемната на ЧЕЗ
в Благоевград
Благоевград, 31 октомври /Емил Михайлов, БТА/
Над 30 казуса бяха поставени от клиенти по време на
мобилната приемна, организирана днес от ЧЕЗ в Благоевград със
съдействието на общината, съобщиха от компанията.
Обсъжданите теми са свързани с поддържане и реконструкция на
мрежата в населени места в област Благоевград, изместване на
електромери и изграждане на съоръжения. Компанията се ангажира
да разгледа детайлно всеки въпрос и да предостави конкретен
писмен отговор.
Въз основа на резултатите от приемната ще бъдат набелязани
конкретни мерки, с които ще се подобри работата на ЧЕЗ в полза
на клиентите, заявиха от електроразпределителното дружество. По
време на приемната на разположение на гражданите са били
регионалните ръководители от четирите основни направления в "ЧЕЗ
Разпределение България" - "Експлоатация и поддържане",
"Развитие на мрежата", "Реализация на инвестициите" и "Мерене и
управление на данните", представители на "ЧЕЗ Електро България"
и на дирекцията "Обслужване на клиенти" в "ЧЕЗ България".
Инициативата в Благоевград е част от кампанията, която ЧЕЗ
започна от 20 октомври за организиране на приемни в 14 населени
места в Западна България.
/ПП/
news.modal.header
news.modal.text