site.btaБлагоевградчанинът Стефан Вълков спечели златен медал на екологичния форум "Сребърна 2015" в Силистра

BOBSTH 11:39:30 10-06-2015
NZ1139BO.009
Благоевград - ученик - екологичен форум - златен медал

Благоевградчанинът Стефан Вълков
спечели златен медал на екологичния
форум "Сребърна 2015" в Силистра


Благоевград, 10 юни /Емил Михайлов, БТА/
Десетокласникът Стефан Вълков от клуб "Приятели на Национален
парк "Рила" към Обединения детски комплекс /ОДК/ в Благоевград
завоюва първото място и златен медал на 24-я международен
екологичен форум "Сребърна 2015" в Силистра, съобщиха от
Обединения детски комплекс в града.
Проектът, с който ученикът от Благоевград е впечатлил журито на
състезанието в крайдунавския град, е на тема "Рила - ние живеем
тук". Той е с образователна насоченост, тематично е свързан с
Националния парк "Рила" и е структуриран в три модула -
биоразнообразие, екологично образование и екотуризъм, обясниха
от ОДК. Разработката на Стефан Вълков е предназначена както за
извънкласни и извънучилищни занимания в областта на опазване на
околната среда, така и за широк кръг хора, професионално
свързани с обучение и професии от областта на екологията,
природозащитата, биологията, географията, историята и туризма.
Конкурсът за ученически проекти е за възрастовата група IХ-ХII
клас и е включен в програмата на мерките за закрила на деца с
изявени дарби на Министерския съвет за 2015 г., допълниха от
ОДК. Международният екологичен форум е под патронажа на кмета на
община Силистра. Той се организира от Министерството на
образованието и науката, Националния дворец на децата,
Фондацията "Еврика", Регионалния инспекторат по образованието и
Обединения детски комплекс в Силистра с подкрепата на Съюза за
защита на природата в България и Регионалната инспекция по
околната среда и водите - Русе.

/НЗ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 08:21 на 27.09.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация