site.btaЧЕЗ въвежда ново работно време на центровете за обслужване на клиенти в седем областни града от 1 ноември

BOBSTH 11:07:01 16-10-2017
GI1104BO.012
ЧЕЗ - ново работно време

ЧЕЗ въвежда ново работно време на центровете за обслужване на клиенти в седем областни града от 1 ноември


София, 16 октомври /Нелли Желева, БТА/
От 1 ноември центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ във Видин, Монтана, Враца, Ловеч, Перник, Кюстендил и Благоевград ще работят с ново работно време, съобщават от дружеството.
Клиентите на "ЧЕЗ Електро България" АД и "ЧЕЗ Разпределение България" АД в тези градове ще могат да използват услугите всеки понеделник от 08.30 ч. до 18.00 ч., всяка сряда от 08.00 ч. до 17.00 ч., а през останалите работни дни от седмицата от 08.30 ч. до 17.00 ч.
Промяната се въвежда след обстоен анализ на посещаемостта и териториалната специфика с цел подобряване ефективността при работа с клиенти, се казва в съобщението.
За всички останали клиентски центрове на територията, обслужвана от ЧЕЗ, работното време остава непроменено. Подробна информация за адресите и работното време е публикувана на сайта www.cez.bg.
От 1 ноември във всеки център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ ще бъдат обособени отделни гишета за обслужване на клиенти на "ЧЕЗ Електро България" АД. На телефонния номер на компанията - 0700 10 010, ще бъде активирана специална линия само за въпроси, свързани с дейността и предоставяните от дружеството услуги. Въвеждат се нови електронни адреси за комуникация: с "ЧЕЗ Електро България" АД - info@cezelectro.bg и с "ЧЕЗ Разпределение България" АД - klienti@cez-rp.bg.

/ГИ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 11:58 на 03.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация