site.btaЗапочна национална кампания за номиниране на учители, прилагащи иновативни практики в обучението

BOBSTH 15:23:01 27-03-2018
RM1521BO.012
Плевен - учители - иновации

Започна национална кампания за номиниране на учители, прилагащи иновативни практики в обучението


Плевен, 27 март /Малин Решовски, БТА/
Започна национална кампания за номиниране на учители, които прилагат иновативни практики в обучението. Това съобщи в пресклуба на БТА в Плевен Петя Василева - заместник-председател на Общински съвет - Плевен, в качеството си управител на фондация "Родова памет", която е сред инициаторите.
Проектът е наречен "Преподаване на поколение алфа" и цели да поощри с големи финансови награди най-добрите български учители, които са посочени от родителите и учениците като най-интересните преподаватели - с нестандартни начини на обучение, с новаторски подходи за овладяване концентрацията на учениците и вниманието им по време на час и след това за определен учебен предмет.
"Този проект е обществена, гражданска кауза - не на институции. Той е инициатива на млади хора, които са завършили в елитни чуждестранни университети и след завръщането си в България са решили да отделят от своите средства, за да поощряват финансово качествените учители", каза Василева. Инициативата не е еднократна, тя ще продължи през годините. Желанието ни е да се вгледаме в учителите не в частните, а в държавните училища - там да намерим тези, които избягват рутината и са мотивирани да прилагат нови методи в обучението с мисъл за следващото поколение преподаватели и ученици, поясни Василева.
В Интернет проектът има платформа, където се събират номинациите на учители до 24 май. Журито, съставено от инициатори за проекта, ще интервюира педагози, за които има най-аргументирани номинации, и ще обяви финансовите им премии на 15 септември, уточни Василева.
/Видеозапис на пресконференцията е излъчен в емисия БТА-Live/.

/РУМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:16 на 09.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация