site.btaМИНА: 2022 г. - изключителна по отношение на нивото на спазване на правата на потребителите в Черна гора
![МИНА: 2022 г. - изключителна по отношение на нивото на спазване на правата на потребителите в Черна гора](/upload/954437/%D0%9C%D0%98%D0%9D%D0%90+-+%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%B8%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5.jpg?l=1000)
![МИНА: 2022 г. - изключителна по отношение на нивото на спазване на правата на потребителите в Черна гора](/upload/954437/%D0%9C%D0%98%D0%9D%D0%90+-+%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%B8%D1%82%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5.jpg?l=1000&original=d0f75f4c29d55aec6638c59e34461210ca2c8bb8)
Миналата година беше изключителна по отношение на степента на зачитане на правата на потребителите в Черна гора, преди всичко поради цялостното действие на ключовите фактори на черногорското общество и държава, предаде черногорската агенция МИНА, цитирайки регионалния експерт по правата на потребителите Звездан Чадженович.
/ЕЩ/
news.modal.header
news.modal.text