site.btaАджерпрес: Румъния участва в най-значимото туристическо изложение в света в Берлин

Аджерпрес: Румъния участва в най-значимото туристическо изложение в света в Берлин
Аджерпрес: Румъния участва в най-значимото туристическо изложение в света в Берлин
Снимка: Аджерпрес

Румъния представя своята оферта на най-важния туристически панаир в света – Берлинската международна туристическа борса (ITB Berlin) между 4 и 6 март, предаде за БТА румънската агенция Аджерпрес, позовавайки се на съобщение на Министерството на икономиката, цифровизацията, предприемачеството и туризма.

„Германия е най-големият пазар за румънския туризъм. Това е страната, от която идват най-много туристи, но също е най-важният търговски партньор на Румъния. Миналата година станахме свидетели на 10% увеличение на броя на германските туристи до над 240 000 души. С участието си в Берлинската международна туристическа борса, най-голямата бизнес платформа в туристическата индустрия, нашата цел е ясна: да засилим тази тенденция и да привлечем още повече чуждестранни туристи в Румъния. Конкретните действия, подкрепени от стабилни публично-частни партньорства, са ключът към успеха в повишаването на видимостта и привлекателността на нашата страна“, каза министърът на икономиката, цифровизацията, предприемачеството и туризма Богдан Иван.

В Берлин освен представители на министерството на туризма участват 36 туристически агенции, хотелиери, туристически асоциации, организации за управление на дестинации и местни власти, за да установят партньорства, които да допринесат за увеличаване на броя на чуждестранните туристи в Румъния.

Румъния представя в Берлин разнообразни туристически предложения, сред които обиколки на културни забележителности, активен и приключенски туризъм, почивки на морския бряг и в делтата на река Дунав, селски туризъм и градски почивки. Сред рекламираните дестинации са Орадя, Букурещ, Тимишоара, Мамая – Констанца, Крайова, както и области и региони като Клуж, Сибиу, Прахова, Нямц и Буковина. На изложението Румъния представя и фестивала „Джордже Енеску“, едно от най-важните събития за класическа музика в световен мащаб.

Щандът на Румъния е проектиран като център за взаимодействие между компаниите (B2B), като това улеснява развитието на партньорства. В продължение на три дни посетителите ще открият местата, популяризирани от Чарли Отли в неговите видеоклипове, собственост на Министерството на икономиката, цифровизацията, предприемачеството и туризма, които улавят невероятните пейзажи и културно наследство на Румъния, и ще имат достъп до материали, популяризиращи дестинациите на английски и немски език, включително туристическата брошура на Румъния и общата туристическа карта. Освен това на щанда ще бъдат организирани дегустации на традиционни продукти и румънски вина и ще има демонстрации по боядисване на яйца, организирани от майстор от Буковина.

Германия е един от най-конкурентните туристически пазари в света и е страната с най-активни пътници в Европа, дом на някои от най-големите международни туроператори. За да увеличи видимостта на Румъния, миналата година министерството на икономиката, цифровизацията, предприемачеството и туризма проведе обширна външна рекламна кампания в Германия. На Европейското първенство по футбол над 600 таксита от Хамбург, Берлин, Мюнхен и Франкфурт бяха със стикери с ефектни изображения от Румъния.

В предишното издание на Берлинската международна туристическа борса участваха 5600 изложители от 190 страни, а борсата беше посетена от над 100 000 души.

(Новина, избрана от румънската агенция АДЖЕРПРЕС за публикуване от БТА съгласно договора за сътрудничество между агенциите)   

/ЕЩ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 18:18 на 06.03.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация