site.btaАпел за бойкот срещу високите цени на храните предизвика бурен дебат в социалните мрежи в Хърватия

Апел за бойкот срещу високите цени на храните предизвика бурен дебат в социалните мрежи в Хърватия
Апел за бойкот срещу високите цени на храните предизвика бурен дебат в социалните мрежи в Хърватия
Снимка: БТА

В социалните мрежи и като съобщение на мобилните телефони от вчера в Хърватия се разпространява апел за бойкот на магазините. Днес апела поместват и някои медии, пише вестник „Ютарни лист“.

В хърватските медии няма информация или предположения кой стои зад кампанията. Не е известно кой е инициаторът на този бойкот, пише порталът Danas.hr. 

„В петък, 24 януари 2025 г., призоваваме всички потребители да бойкотират магазините. Петък е Световният ден на образованието, така че нека образоваме онези, които не разбират кои са потребителите и какво искат. Да излезем от приспивните си очаквания "ще се оправи". Не, няма да стане по-добре, ако не се включим и не станем активни. Няма какво повече да чакаме. Участвайте в бойкота! На 24 януари не ходете по магазините. Нищо не купувайте!  Устоявайте на силното желание да се пазарувате в името на по-висша цел.  Нека магазините да бъдат  (полу)празни в петък, 24 януари 2025 г. За доброто на всички нас! Нека да покажем на търговските вериги, но и на производителите, дистрибуторите и на политиците, че мислим сериозно и знаем как да се организираме и покажем, че и от нас зависи намаляването на техните печалби, реализирани на гърба и джоба на потребителите“, пише в разпространяването съобщение.

Първите реакции в социалните мрежи са положителни, но едновременно с това започна бурен дебат за ползата и резултатите от планираната гражданска акция. Един потребител коментира, че този ден няма да помогне много. „От гледна точка на човек, който работи във финансите на една от корпорациите, които пълнят рафтовете в магазините – еднодневен бойкот на покупките няма да бъде ефикасен, нито ще ни покаже нещо на нас като компания. Единственото, което се вижда и усеща от търговците, е непрекъснатият спад на продажбите. Затова е по-умно да изберете кои марки са надценени и просто да се откажете от тях, купувайки други по-евтини марки“, се казва в коментара, поместен и в портала Dnevnik.hr.

/ПК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 20:55 на 19.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация