site.btaАНА-МПА: Гръцката национална туристическа организация засилва усилията си за привличане на туристи от арабските страни
Усилията на Гръцката национална туристическа организация (GNTO) за увеличаване на туристическите потоци от арабския свят към Гърция са в пълен ход, като в тази връзка GNTO участва в търговското изложение "Arabian Travel Market", съобщи за БТА агенция АНА-МПА.
Генералният секретар на GNTO Димитрис Фрагакис заяви пред Атинско-македонската информационна агенция, че "арабските страни са основната цел на стратегията на организацията за отваряне към нови пазари. Сътрудничеството с авиокомпаниите от района е много важно и особено през последните години системно развиваме отношенията си с всички авиокомпании от Съвета за сътрудничество в Персийския залив."
Фрагакис заяви, че е имал възможност да обсъди и текущото представяне на пазара и бъдещите перспективи по време на срещи с представители на авиокомпании и други компании. Сред тях бяха представители на авиокомпаниите Qatar, Air Arabia, Fly Dubai и Saudi, както и представители на We Go, с която GNTO е договорила програма за популяризиране на Гърция в четири арабски държави (ОАЕ, Саудитска Арабия, Кувейт и Бахрейн).
(Това е новина от деня в Гърция, избрана от агенция АНА-МПА за публикуване от БТА съгласно споразумението за обмен на информация и професионално сътрудничество, което предвижда всеки ден националните информационни агенции на България и Гърция да си разменят директно избрана от другата агенция новина на деня от съответната страна, а другата агенция да я публикува на своя интернет сайт с изрично посочване и цитиране на партньора й като източник.)
/ВН/
news.modal.header
news.modal.text