site.btaАНА-МПА: Новата туристическа кампания на Гърция, основана на истинската история на турист, променил радикално живота си
Новата кампания на Гръцката национална туристическа организация (ГНТО) се основава на истинската история на австриец на име Ото, който преди много години пристигнал в Гърция като турист, но решил да остане в страната за постоянно, предаде специално за БТА гръцката агенция АТА-МПА, като цитира ГНТО.
„Тази година избрахме да се фокусираме върху емоциите при посещение на страната ни. Истинска история вдъхновява новата промоционална кампания на Гърция в чужбина чрез разказа за преживяванията на един турист, който първоначално идва у нас за почивка, но спокойствието, простотата и красотата, които намира тук, го карат да остане, да работи, да създаде семейство в Гърция и накрая да промени живота си завинаги“, отбеляза министърът на туризма Василис Кикилиас.
Генералният секретар на ГНТО Димитрис Фрагакис добави, че тази „истинската история, поставена в основата на кампанията тази година, докосва чувствата на туристите и поставя на преден план автентичността на дестинацията, наречена Гърция. Идентичността и автентичността са толкова силни, че те ще накарат посетителя да се замисли дали да не остане в страната ни завинаги."
(Това е новина от деня в Гърция, избрана от агенция АНА-МПА за публикуване от БТА съгласно споразумението за обмен на информация и професионално сътрудничество, което предвижда всеки ден националните информационни агенции на България и Гърция да си разменят директно избрана от другата агенция новина на деня от съответната страна, а другата агенция да я публикува на своя интернет сайт без промяна с изрично посочване и цитиране на партньора й като източник.)
/ЕЩ/
news.modal.header
news.modal.text