site.btaБългарската федерация по баскетбол започна ново партньорство с автомобилна марка


Българската федерация по баскетбол (БФБаскетбол) започна партньорство с най-разпространената автомобилна марка в България Volkswagen, съобщиха от централата на официалния си сайт.
Чрез това сътрудничество компанията подкрепя развитието и популяризирането на спорта в България и продължава да се ангажира с бъдещото на българския баскетбол.
„Смятаме, че подкрепата за спорта, и по-специално за баскетбола, е инвестиция в бъдещето на нашето общество. Той играе важна роля в изграждането на по-силни общности и в развитието на младите хора“, коментира Нестор Несторов, бранд мениджър на леки автомобили Volkswagen.
„Ние във Volkswagen вярваме в силата на спорта да вдъхновява и мотивира, и сме щастливи да бъдем част от този позитивен процес. За нас това е поредната инициатива в подкрепата на българския спорт както сред младите, така и на професионално ниво и сме твърдо решени да продължим да инвестираме в дейности, които насърчават активния начин на живот и социалната отговорност“, добави той.
Като част от партньорството Volkswagen предостави на Българската федерация по баскетбол два нови автомобила за нуждите и́ – Tiguan и T-Roc. Това стана на специална церемония, на която от името на БФБаскетбол присъстваха президентът ѝ Георги Глушков и изпълнителният директор Филип Виденов.
„За нас е изключително важно да имаме партньори, които активно се ангажират с развитието на спорта“, заяви от своя страна Виденов и добави: „Със сигурност тези автомобили ще помогнат да бъдем по-ефективни в нашата работа и ще оптимизират логистиката при организирането и провеждането на състезания. Надявам се, че ще продължим да работим в тясно сътрудничество с Volkswagen и заедно ще постигнем значителни резултати за българския баскетбол.“
/КМ/
news.modal.header
news.modal.text