site.btaРойтерс: "Адидас" се стреми към по-голям пазарен дял в САЩ на фона на трудностите на "Найки"

Ройтерс: "Адидас" се стреми към по-голям пазарен дял в САЩ на фона на трудностите на "Найки"
Ройтерс: "Адидас" се стреми към по-голям пазарен дял в САЩ на фона на трудностите на "Найки"
Снимка: AP/Jason Allen
Ключов фактор за успеха на "Адидас" (Adidas) в САЩ през тази година ще бъде дали компанията ще успее да привлече повече потребители в САЩ, които са клиенти на нейния конкурент "Найки" (Nike). Това посочват пазарни анализатори и инвеститори, цитирани

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ПИП/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:21 на 02.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация