site.btaПолски журналисти от специализирани медии в сферата на туризма посетиха най-популярните зимни курорти на България
![Полски журналисти от специализирани медии в сферата на туризма посетиха най-популярните зимни курорти на България](/upload/10665873/3.jpeg?l=1000)
![Полски журналисти от специализирани медии в сферата на туризма посетиха най-популярните зимни курорти на България](/upload/10665873/3.jpeg?l=1000&original=9a037047e2c1cb172a315edacecc9e2cb72ff36b)
Министерството на туризма организира рекламно-опознавателен тур за полски журналисти от специализирани медии в сферата на туризма. В периода от 2 до 9 февруари представители на изданията travelplanet.pl, businesstraveller.pl, interia.pl, medonet.pl и polityka.pl посетиха най-популярните ни зимни курорти - Банско, Боровец и Пампорово, за да се запознаят с отличните възможности за ски и балнеотуризъм в България, съобщиха от Министерството.
Тяхното пътуване започна от Банско, където разгледаха ски зоните и се убедиха в добрите условия, които курортът предлага. Възможностите за СПА туризъм в региона им бяха представени в село Баня. Програмата включваше и еднодневна екскурзия до Рилския манастир - една от най-известните български забележителности, част от световното културно наследство на ЮНЕСКО.
Визитата на полските журналисти продължи в Боровец и Пампорово, където представителите на полските медии имаха възможност да усъвършенстват уменията си в зимните спортове.
Освен практическото запознаване с условията в зимните комплекси, програмата включваше и срещи с представители на "Юлен" АД, "Пампорово" АД и "Бороспорт" АД. Те представиха не само възможностите за зимни спортове, но и условията за туризъм и отдих през летния сезон.
Друг акцент в обиколката беше културното и историческото наследство на България. Журналистите посетиха Пловдив - Европейска столица на културата за 2019 г., където разгледаха основните забележителности на града и се запознаха с неговата богата история и традиции.
Този рекламно-опознавателен тур е част от мащабната кампания на Министерството на туризма, насочена към привличане на туристи от Полша. Инициативата е в съответствие с цялостната стратегия за утвърждаване на България като водеща туристическа дестинация. Един от ключовите елементи на кампанията е организиране на обиколки за чуждестранни журналисти, туроператори, блогъри и инфлуенсъри в сферата на туризма. Туровете дават възможност на участниците да се запознаят отблизо с богатствата на България и допринасят за достигането до широка чуждестранна аудитория, утвърждавайки страната ни като предпочитано място за почивка и културен туризъм.
Културните дадености на нашите дестинации, красивата ни природа, минералните извори и вкусната храна са само част от причините да имаме близо 400 000 туристи от Полша през тази година, заяви заместник-министърът на туризма Ирена Георгиева при откриването на изложението ITTF в Полша през ноември миналата година.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text