site.btaИнститут за развитие на публичната среда: Как се разходваха медийните пакети в последната кампания
На 27-и октомври в страната се проведоха седмите парламентарни избори от 2021 г. насам. Месец по-късно Народното събрание все още няма избран председател и не може реално да заработи. Въпреки това много от политическите сили заговориха за необходимостта от реформа в изборното законодателство преди организирането на следващия вот и вече дори има депозиран законопроект за изменения на Изборния кодекс.
Въпреки че все още не са налични отчетите от кампанията на участниците в нея, екипът на ИРПС обобщи данните за разходваните от тях медийни пакети. И в тази кампания голяма част от партиите разчитаха на тази държавна помощ. А дали я използват ефективно, към кои медии я насочват и колко гласоподаватели успяват да привлекат е темата на настоящия анализ “Как се разходваха медийните пакети в последната кампания” в платформата Отворен парламент. За порочните практики при разходването на медийните пакети и слабостите в контрола, както и за някои възможни решения в тази насока, може да прочетете в публикацията на ИРПС.
/ХЯ/
news.modal.header
news.modal.text