site.btaБългарският посланик в Сеул Петър Крайчев гостува на училище „Daewon International Middle School“ и участва в беседа с учениците

Българският посланик в Сеул Петър Крайчев гостува на училище „Daewon International Middle School“ и участва в беседа с учениците
Българският посланик в Сеул Петър Крайчев гостува на училище „Daewon International Middle School“ и участва в беседа с учениците
Снимка: Посолство на България в Сеул / Фейсбук

В духа на Деня на народните будители – 1 ноември, днес, 12 ноември 2024 г., българският посланик в Сеул Петър Крайчев бе гост на „Daewon International Middle School“ в южнокорейската столица, където разговаря с 497-те ученици на международното подготвително училище с изучаване на английски, китайски, френски, японски, испански и немски език. Това съобщават в своя сайт от Българското посолство в Сеул.

Сред основните теми на дискусията бяха България с нейните история, култура и традиции, както и инициативата на държавите членки на Европейския съюз в Република Корея под наслов „EU Goes to School“.

След среща с ръководството и с директора на училището Йонг Хак Ким българският посланик бе приветстван от възпитаниците на „Daewon International Middle School“, пред които говори за географските особености и историческото развитие на България, членството на страната ни в Европейския съюз, двустранните отношения между Сеул и София, предизвикателствата на дипломатическата професия и др., посочват от мисията ни в Сеул. 

„Тъй като Република Корея също разполага със своя собствена писменост „Хангъл“, особен бе интересът на учениците към българския език и българската азбука, която се използва от 250 милиона души по света. В този смисъл историята на създаването и разпространението на българските букви през вековете също бе предмет на беседата“, добавят от дипломатическото ни представителство. 

/ЙК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:24 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация