site.btaНовата сензация на Реал (Мадрид) Ендрик стана рекламно лице на компанията "Ред Бул"
Новата футболна сензация – бразилецът Ендрик, който вече е футболист на Реал (Мадрид) е подписал дългосрочен договор с австрийския гигант за производство на енергийни напитки Ред Бул.
Тиаго Фрейташ, който е управляващ директор за Бразилия на агенцията Roc Nation Sports – която е собственост на рапъра Jay-Z, която представлява и управлява кариерата на Ендрик, обяви 18-годишният бразилски национал за посланик на марката на компанията. Този договор на тийнейджъра се добавя към списъка с партньорства, който включва марки като Disney, New Balance и Panini.
"Бях развълнуван, когато получих поканата им, и скоро след това се срещнахме, за да поговорим за това, което можем да направим заедно“, каза Ендрик пред Ройтерс. Футболистът беше представен миналата седмица като най-новото попълнение на Реал (Мадрид).
"В интерес на истината, Ред Бул беше част от моето ежедневие и съм много щастлив, че ще бъда част от този екип, в който са включени няколко спортисти, на които много се възхищавам. Да бъда част от това семейство, а и да бъда на това място във футбола означава едно – че мога да събера на едно място всичко, което харесвам", казва още младият нападател, който играеше преди това за Палмейрас.
Реал (Мадрид) плати над 60 милиона евро през 2022-а година, за да подпише договор с момчето още на 16-годишна възраст. Те изчакаха малко под две години, за да стане на 18 и да може да прави международни трансфери, тъй като не е гражданин на Европейския съюз и така трябва да бъдат спазени рестрикциите на ФИФА за непълнолетни.
С произход от бедняшките квартали на столицата на страната Бразилиа – Ендрик изведе Палмейрас до рекордната 12-а титла на страната. В същото време той стана и най-младият национал на Бразилия от Краля Пеле през 1957-а година насам.
Ендрик също така стана и най-младият футболист, който е вкарвал гол в международен мач, разписвайки се във вратата на Англия на митичния стадион Уембли. Това се оказа и единственото попадение в мача, както и сложи край на серията от 21 мача без поражение на англичаните на свой стадион.
"Целта на проекта е да привлече и ангажира нова и съществуваща аудитория чрез мултимедийни разкази за житейския път на Ендрик, който е необикновен“, заяви пред Ройтерс Фабио Волф, управляващ партньор на Wolff Sports – компания-посредник при тези преговори.
Ендрик е вторият бразилски футболист, който подписва спонсорски договор с Ред Бул след Неймар, който играе за саудитския Ал Хилал.
/АВ/
news.modal.header
news.modal.text