site.bta Агенцията по обществени поръчки у нас е с ново лого
Създадената на 23 април 2004 г. Агенция по обществени поръчки (АОП) днес расте и се развива, подкрепяйки и усъвършенствайки системата на обществени поръчки в България. Доказателство за това е и новото ни и модерно лого, пише в съобщение на АОП, получено в БТА и публикувано на страницата на институцията.
Елементите в него символизират устойчивост, сигурност, доверие и традиции, като същевременно въплъщават идеята за отдаденост към дигитализацията и пътя към едно по-зелено бъдеще, заяви изпълнителният директор Георги Николов.
През изминалите години АОП, като част от структурата на Министерството на финансите, работи за подобряване на регулаторната рамка на обществените поръчки и промени в нормативната уредба, целящи актуализиране и опростяване на процесите, при спазване на ясни и точни правила за възлагане. Предприети са мерки не само за прекратяване на порочните практики на възлагане, но и за популяризиране и унифициране на добрите такива.
Агенцията оказва професионална, навременна и ефективна методическа помощ на възложителите и на стопанските субекти. Засилва ролята на предварителния контрол на ново, качествено ниво, с разширяване на взаимодействието между контролните органи, посочват от АОП.
Проактивният мониторинг, поддържането и надграждането на Централизираната автоматизирана информационна система за електронно възлагане ЦАИС ЕОП, която функционира успешно вече 4 години, отчитат високо равнище на доверие сред потребителите и допринасят за поддържане на среда за законосъобразност, прозрачност и ефективност при възлагане и изпълнение на обществените поръчки в България.
"АОП ще продължи да надгражда положените вече основи и да се развива, като полага усилия за модернизиране, стандартизиране и ускоряване на възлагателния процес, както модел на иновации и добро управление", увери Георги Николов.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text