site.btaХартиени мартенички изработваха децата от предучилищната група на училище „Звънче“ в Сърбитън

Хартиени мартенички изработваха децата от предучилищната група на училище „Звънче“ в Сърбитън
Хартиени мартенички изработваха децата от предучилищната група на училище „Звънче“ в Сърбитън
Снимка: Българско училище "Звънче"/ Фейсбук

Децата от предучилищната група на Българското училище „Звънче“ в Сърбитън, Великобритания, изработиха хартиени мартенички. Това съобщават от училищната институция с публикация в своята Фейсбук страница. 

Влизайки в ролята на помощници на Баба Марта, най-малките възпитаници на Българско училище „Звънче“ и техните учители направиха обемни мартенички от хартия и картон, с които да украсят класната стая и домовете си. 

По време на творческите занимания децата имаха възможност да разгледат и други модели мартеници, направени от по-големите възпитаници от училището, както и да си припомнят песни и стихове, посветени на мартенските празници. 

В края на учебния ден малките ученици подредиха изложба, в която представиха изработените от тях хартиени, червено-бели Пижо и Пенда. 

Както БТА писа, Българското училище „Звънче“ отваря врати през 2008 година, като „звънкото име“ му дават неговите първи ученици. Освен обучение по български език и литература, възпитаниците му имат възможност да развиват своите таланти, като посещават разнообразни извънкласни дейности, сред които: Детски народен хор, Танцов ансамбъл „Звънче“, Литературен клуб „БългарЧЕТА“ и клуб по изобразително изкуство.

/ЙК/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:13 на 05.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация