site.btaДеца от разградското село Стражец положиха цветя на пешеходна пътека в памет на жертвите при катастрофи

Деца от разградското село Стражец положиха цветя на пешеходна пътека в памет на жертвите при катастрофи
Деца от разградското село Стражец положиха цветя на пешеходна пътека в памет на жертвите при катастрофи
снимка: Областна администрация - Разград

Деца от Основно училище „Елин Пелин“ в разградското село Стражец положиха цветя на пешеходна пътека в рисков пътен участък край селото, където са загинали петима души. Заедно със свои преподаватели децата сведоха глави в едноминутно мълчание в памет на жертвите при катастрофи, съобщи говорителят на Областната дирекция на МВР Илияна Георгиева.

Инициативата е по повод Световния ден за възпоменание на жертвите от пътнотранспортни произшествия. Оставените от учениците цветя на пешеходните пътеки, свързващи автобусните спирки към селото им, ще заострят вниманието на водачите, които преминават с камиони, автомобили и бусове по натоварения Гаров път в двете посоки, посочват от полицията. 

В инициативата, която има за цел да привлече вниманието на всички за трагичните последици от пътни инциденти, участваха също служители на „Пътна полиция“ и представители на областната администрация.

„С тази акция отправяме призив към всички участници в движението да бъдат внимателни, независимо дали са зад волана или са пешеходци“, каза директорът на училището Диана Петрова. 

По повод Световния ден в памет на жертвите от ПТП, който тази година се отбелязва на 19 ноември вчера седмокласници от Основно училище „Васил Левски“ в Разград подаряваха китки здравец на шофьори, пропуснали ги на пешеходна пътека в близост до училището. Водачите получиха от учениците и лично написани от тях послания да ги пазят на пътя и захарни близалки с детски личица.

/МК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:12 на 26.08.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация