Изпълнителният директор на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия:

site.btaБойко Таков: Брандингът е изключително важен не само за локалните, но и за международните пазари

Бойко Таков: Брандингът е изключително важен не само за локалните, но и за международните пазари
Бойко Таков: Брандингът е изключително важен не само за локалните, но и за международните пазари
Снимка: Елена Несторова/БТА
Брандингът е част от корпоративната идентичност, която е изключително важна не само за локалните, но и за международните пазари. Ние като агенция подкрепяме много компании да излизат на международните пазари, където конкуренцията е много жестока.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 15:13 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация