site.bta"Нетфликс" се съвзе през третото тримесечие след загубата на 1,2 милиона абонати през първата половина на годината

"Нетфликс" се съвзе през третото тримесечие след загубата на 1,2 милиона абонати през първата половина на годината
"Нетфликс" се съвзе през третото тримесечие след загубата на 1,2 милиона абонати през първата половина на годината
Снимка: АП
"Нетфликс" (Netflix) компенсира неотдавнашната си загуба на абонати с летен подем, който ръководството се надява да надгради с предстоящото пускане на по-евтина версия на услугата за стрийминг на видео, която за първи път ще включва реклами, предаде Асошиейтед прес.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЛМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:43 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация