site.btaСекторът на лукса харчи все повече за маркетинг въпреки кризата

Секторът на лукса харчи все повече за маркетинг въпреки кризата
Секторът на лукса харчи все повече за маркетинг въпреки кризата
Снимка: АР
От месеци множество сектори са под натиск да намалят бюджетите си за маркетинг, но това не важи за много от луксозните марки, които се възползват от бума на пазара на спортни автомобили, организирани пътувания и други продукти от най-висок клас,

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЦМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 16:41 на 28.03.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация