site.btaПлатформа за маркетинг, базиран на потребителско съдържание, навлиза на българския пазар

Платформа за маркетинг, базиран на потребителско съдържание, навлиза на българския пазар
Платформа за маркетинг, базиран на потребителско съдържание, навлиза на българския пазар
Румънската платформа за маркетинг, базиран на потребителско съдържание ProductLead, навлиза на българския пазар, съобщиха от компанията. Основните ползи при използването на платформата са свързани със значително ускоряване (до 15 пъти) на процеса по

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:56 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация