site.btaНад 2200 домакинства в София са заявили стикер „СТОП реклама“, за да спрат получаването на нежелани хартиени брошури

Над 2200 домакинства в София са заявили стикер „СТОП реклама“, за да спрат получаването на нежелани хартиени брошури
Над 2200 домакинства в София са заявили стикер „СТОП реклама“, за да спрат получаването на нежелани хартиени брошури
Над 2200 домакинства в София са заявили стикер „СТОП реклама“. Целта е да спрат получаването на нежелани хартиени брошури на търговски обекти. Това сочат данните на пилотния проект „СТОП на рекламата“ от началото на април.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ИС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 15:01 на 18.04.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация