site.bta"Топлофикация София" раздава по три електронни билета за хитови концерти и представления на свои клиенти
BOBSTH 16:34:01 30-06-2015
RM1633BO.023
"Топлофикация София" - електронни фактури - кампания
"Топлофикация София" раздава по три
електронни билета за хитови концерти и
представления на свои клиенти
София, 30 юни /София Господинова, БТА/
"Топлофикация София" раздава по три електронни билета за хитови концерти и представления на свои клиенти, отказали се от хартиени фактури, в продължение на пет месеца в рамките на кампанията "Е-билети за е-фактури", съобщават от дружеството.
Печелившите ще бъдат определяни на томболен принцип като абонатните им номера ще бъдат изтегляни на 30-то число на всеки месец от избраните от Столичен общински съвет обществени посредници /обмудсмани/ на "Топлофикация София".
Днес един абонат ще спечели билет за концерта на Роби Уилямс на 7 август, други двама - за новия спектакъл "За сватбите! Камен Донев и Бобан и Марко Макович Оркестра". От юни "Топлофикация София" започна и кампанията "Хартията е за книги, не за сметки". Всеки месец компанията подарява по 20 книги на съвременни български автори на свои клиенти, които също са преминали към е-фактури. За по-малко от три месеца над 6000 клиенти на дружеството са се отказали да получават сметките си на хартия.
С преминаването към е-фактура потребителите получават сметките си веднага, където и да се намират. Съществено предимство е и липсата на достъп на други лица до документа, който не може да бъде защитен при получаване на хартиен носител по пощата. Електронната фактура е официален финансов документ, който се архивира лесно. Въвеждането на тази практика допринася за опазването на природата и спестява ресурси като дървесина, вода, енергия и др.
/РУМ/
news.modal.header
news.modal.text