site.bta28-годишен учител получи наградата "Стара Загора"

BOBSTH 16:50:01 21-05-2016
IS1649BO.010
Стара Загора - награди - 24 май

28-годишен учител
получи наградата
"Стара Загора"


Стара Загора, 21 май /Румяна Лечева, БТА/
Пламен Михалев - учител по изобразително изкуство в IV ОУ "Кирил Христов", бе удостоен с индивидуалната награда "Стара Загора", в направление "Наука и образование". Той получи наградата а тържествена церемония в Лапидатиума на Регионалния историческу музей.
28-годишният преподавател е отличен за създаването на уникалната галерия на българските владетели, включваща 13 стенописа в коридорите на училището, както и за откриване и развитие на млади таланти в областта на изобразителното изкуство. Галерията от стенописи е създадена абсолютно безвъзмездно и е получила висока оценка от директора на Националния исторически музей проф. Божидар Димитров.
Наградата "Стара Загора" за 2016 г. в направление "Култура и изкуство" завоюва творческият екип на постановката "Лучия ди Ламермур" на Държавна опера Стара Загора. Спектакълът е отличен за безспорните си художествени качества, за оригинална режисура и интерпретация, красиви и силно въздействащи костюми в духа на епохата, модерна визия на сценичното и пространствено оформление, както и за великолепния солистичен състав.
На Леда Драгиева от 12 клас на ГПЧЕ "Ромен Ролан" бе присъдена наградата "Млада Загора" в областта на науката и образованието. Тя бе отличена за изключителни постижения - лауреат на Националната олимпиада по философия.
Младежка театрална студия "Сцена 99" при НЧ "Родина", с ръководител Христофор Недков е носителят на наградата "Млада Загора" в направление "Култура и изкуство" за 2016 г. Специални грамоти получиха и всички номинирани ученици, носители на призови места от олимпиада, конкурси и състезания.


/ИС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:15 на 23.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация