site.btaКонтактният център на ЧЕЗ е обслужил близо 1 000 000 обаждания, получени за 2015 г.

BOBSTH 10:50:01 29-05-2016
RM1049BO.013
ЧЕЗ - обаждания

Контактният център на ЧЕЗ е обслужил
близо 1 000 000 обаждания,
получени за 2015 г.


София, 29 май /Димитър Абрашев, БТА/
Контактният център на ЧЕЗ е обслужил близо 1 000 000 обаждания, получени за 2015 г. на денонощната информационна линия на компанията - 0700 10 010. Това информират от дружеството.
Средното време за свързване с оператор е намаляло от средно 30 секунди през 2008 г. до 16 секунди през 2015 г. Обслужените писма на имейла zaklienta@cez.bg са близо 35 хиляди. На 90 на сто от постъпилите запитвания е отговорено до 24 часа след постъпване на писмата.
Статистиката показва, че най-голям брой обаждания - 42процента от всички, са свързани с искане на информация за предлаганите от ЧЕЗ услуги, като най-често заявяваната услуга по телефон е "Деклариране на показания". През изминалата година са приети 69 хил. показания, или средно по 5700 на месец. Потребителите се интересуват също от информация за планирани и непланирани прекъсвания на електрозахранването.
ЧЕЗ е осигурила и достъп до гласово меню (IVR) на денонощната телефонна линия, чрез което клиентите могат да се информират автоматично за аварийните прекъсвания на електрозахранването, за промоции или да проверят своята сметка. Чрез услугата клиентите получават информация за съществуващите аварии и предполагаемото време за тяхното отстраняване без да изчакват свързване с оператор. През 2015 г. автоматичните линии бяха увеличени с 30 процента. От въвеждането на услугата до момента по този начин са приети над 1 млн. и 200 хил. обаждания, като само през 2015 г. те са 342 хиляди.
Освен на денонощната телефонна линия на ЧЕЗ, информация за непланираните, както и за планираните прекъсвания и тяхната продължителност може да бъде намерена и на сайта на компанията, както и през мобилен телефон или таблет на cez.bg.
/РУМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 07:24 на 06.10.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация