site.bta"Хюндай" си поставя за цел 7 процента от глобалния пазар на електрическите превозни средства до 2030

"Хюндай" си поставя за цел 7 процента от глобалния пазар на електрическите превозни средства до 2030
"Хюндай" си поставя за цел 7 процента от глобалния пазар на електрическите превозни средства до 2030
Снимка: AP
Южнокорейският производител на автомобили "Хюндай мотър" (Hyundai Motor) има за цел да увеличи годишните си продажби на електрически превозни средства,  захранвани от батерии (BEV), до 1,87 милиона броя в световен мащаб, което съответства на 7

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 07:17 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация