site.btaЗлатни медали за четене получиха второкласниците от училище „Шарено букварче“ в Ейлсбъри

Златни медали за четене получиха второкласниците от училище „Шарено букварче“ в Ейлсбъри
Златни медали за четене получиха второкласниците от училище „Шарено букварче“ в Ейлсбъри
Снимка: Българско училище „Шарено букварче“/ Фейсбук

Второкласници от Българско училище „Шарено букварче“ в град Ейлсбъри, Великобритания, получиха златни медали за участието си в училищната инициатива „Време за четене“. Това споделят от екипа на образователното средище чрез публикация в своята Фейсбук страница. 

„Предизвикателството, поставящо фокус върху активното четене, зададохме на нашите второкласници през месец ноември, миналата година. Те трябваше да четат редовно книжки на български език, като целта, която си поставихме, беше да подобрим уменията и навиците на децата при четене“ – разказват учителите от Българско училище „Шарено букварче“, презентирайки провелата се инициатива. 

Жури на читателското предизвикателство са били самите родители, които през цялата година са насърчавали децата да четат и са давали своята „позитивна оценка за прочетеното“. 

Като награда за проявената изпълнителност, старание и отговорно отношение, в края на учебната година учениците от втори клас са получили златни медали с надпис „Аз обичам да чета“, изработени специално за Българско училище „Шарено букварче“. 

Както БТА писа, Българското училище „Шарено букварче” организира и осъществява обучение по български език и литература за деца в различни възрастови групи. Училището е създадено към Дружество „Български културен и учебен център – Ейлсбъри”, като учредител на организацията е София Шопова. Учебното заведение реализира извънкласни прояви и мероприятия, с цел да сплоти и обедини децата, помагайки им да опознаят техните корени и история на България. 

/ЙК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 04:04 на 26.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация