site.btaПроекти, вдъхновени от пролетта, изработиха деца от предучилищната група на Българско училище „Звънче“ в Лондон

Проекти, вдъхновени от пролетта, изработиха деца от предучилищната група на Българско училище „Звънче“ в Лондон
Проекти, вдъхновени от пролетта, изработиха деца от предучилищната група на Българско училище „Звънче“ в Лондон
Снимка: Българско училище "Звънче" в Лондон, Великобритания/ Фейсбук

Деца от предучилищната група на Българското училище „Звънче“ в Лондон, Великобритания, изработиха пролетни сувенири, които да подарят на своите майки. Това става ясно от публикация на образователната институция във Фейсбук.

По време на организираните творчески занятия малките възпитаници на Българското училище „Звънче“ се подготвиха да посрещнат пролетта, като изработиха „хартиени кошнички, пълни с пъстри цветя“.

За своите проекти децата използваха картонени чинии, които с помощта на своята учителка изрязаха и оформиха като кошнички.

Докато преговарят любимите песни и стихове на български език, посветени на пролетта и пролетните празници, възпитаниците на Българското училище „Звънче“ напълниха своите хартиени кошнички с цветя, които сами изрязаха, сглобиха и апликираха от цветна гланцова хартия.  

Както БТА писа, това е поредното занимание, организирано в училището, чрез което педагогическият екип успява да съчетава изучаването на български език с развитието на творческите заложби в учениците.

Българското училище „Звънче“ отваря врати през 2008 година, като „звънкото име“ му дават неговите първи ученици. Освен обучение по български език и литература възпитаниците му имат възможност да развиват своите таланти, като посещават разнообразни извънкласни дейности, сред които: Детски народен хор, Танцов ансамбъл „Звънче“, Литературен клуб „БългарЧЕТА“ и клуб по изобразително изкуство.

/ИКВ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 04:59 на 28.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация