site.btaБългарският посланик Пламен Цолов гостува на мароканско училище в Деня на франкофонията

Българският посланик Пламен Цолов гостува на мароканско училище в Деня на франкофонията
Българският посланик Пламен Цолов гостува на мароканско училище в Деня на франкофонията
Снимка: Посолство на България в Рабат

Основното училище „Ибн Зейдун“ в град Темара, Мароко, посрещна като почетни гости посланика на България Пламен Цолов заедно с посланичката на Сенегал – Сейнабу Диал. Това съобщи в своя сайт Посолството на България в Рабат. 

Дипломатите бяха приветствани с добре дошли от ръководството на училището и участваха в демонстрация на обучителен процес на френски език в различни класове. Бяха представени спецификите в методиките на обучение за началните курсове на деца в предучилищна и начална училищна възраст.

Посланиците разказаха на учениците за своите страни и за значението на Франкофонията като международно средище за култура и образование.

Училището обхваща голям брой ученици от населението на бившите „бидонвили“ на гр. Темара, които днес са заменени от нови жилищни квартали, приютили местното население, отбеляза в своето съобщение дипломатическото ни представителство.

По време на посещението впечатление направи и специалната секция в училището, отделена за обучение на деца с различни умствени увреждания и проблеми – аутизъм, синдром на Даун, умствена изостаналост и др., става ясно още от информацията. Работата с тези деца с увреждания се води от специализирани преподаватели психолози, като в процеса се включват и родители.

По традиция Международният ден на франкофонията 20 март се отбелязва в Кралство Мароко с различни инициативи, сред които концертни събития, изложби, посещения на ръководители на дипломатически мисии на държавите членки на Международната организация на Франкофонията в марокански училища и др.

/ИКВ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 04:45 на 28.04.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация