site.btaДецата от яслена група „Зайченцето бяло“ първи прекрачиха прага на училище „Васил Левски“ в Хага

Децата от яслена група „Зайченцето бяло“ първи прекрачиха прага на училище „Васил Левски“ в Хага
Децата от яслена група „Зайченцето бяло“ първи прекрачиха прага на училище „Васил Левски“ в Хага
Снимка: Българско училище „Васил Левски“ в Хага, Нидерландия

Децата от яслена група „Зайченцето бяло“ първи прекрачиха прага на Българското училище „Васил Левски“ в Хага, Нидерландия. Това съобщи образователното средище на страницата си във Фейсбук. 

„Днес беше големият ден за най-малките ни ученици! Със сияещи очички и изпълнени с вълнение, те с любопитство разглеждаха новото училище“, обявиха от учебното заведение в социалната мрежа.

„Тяхната искрена и непринудена реакция бе най-голямата награда за нас и за нашите усилия да създадем училище, където децата се чувстват обичани, приети и у дома“, добавиха от образователната институция.

„Скъпи ученици, нека всеки път, когато прекрачвате прага на българското училище, усещате топлината на родния език и гордостта от това, че сте част от велика история и култура. Пазете живи традициите и обичайте България, независимо колко далеч сте от нея. Вие сте нашето бъдеще и надежда – носители на българския дух по света. На добър час и успех през новата учебна година!“, пожелаха от учебното заведение на своите възпитаници. 

Българското училище „Васил Левски” в Хага е една от дейностите на Културно-информационния център „Другата България”, която има за цел да подпомага безпроблемното пребиваване на българските граждани в Нидерландия и да обeдини българската общност. 

Организацията има подкрепата на Община Хага, на квартал Лаaк, в който се намира Българско училище „Васил Левски”, и на Посолството на България в Хага, става ясно от информация, поместена в сайта на просветното средище.

/ИКВ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:58 на 23.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация