site.btaХорът към училище „Роден край“ в Ню Джърси е сред наградените в конкурса по пеене „Любка Рондова“

Хорът към училище „Роден край“ в Ню Джърси е сред наградените в конкурса по пеене „Любка Рондова“
Хорът към училище „Роден край“ в Ню Джърси е сред наградените в конкурса по пеене „Любка Рондова“
Снимка: Училище „Роден край“ в Ню Джърси

Хорът при училище „Роден край“ в Ню Джърси за втора поредна година е сред наградените в  конкурса по пеене „Любка Рондова“. Отличие в надпреварата е получила и ученичката Зорница Русенов. Това стана ясно от публикация във Фейсбук страницата на образователното средище. 

Хорът е отличен с трета награда в категория „Ансамбли“ за деца от 11 до 14 г., а Зорница Русенов - с втора награда, в категория „Солово изпълнение“ за деца от 15 до 18г.

„За нас е чест да бъдем отличени сред над 380 участници от 21 страни. Браво мили български деца!“, написаха от учебното заведение в социалната мрежа. 

Конкурса по пеене „Любка Рондова“ организира Изпълнителна агенция за българите в чужбина (ИАБЧ). Това е 15-ото издание на надпреварата, като тази година темата беше „Моят корен български“. 

Изпълненията са били оценени и класирани от почетна комисия в състав Ива Крумова – артист за музикално сценични жанрове, главен експерт в Изпълнителна агенция за българите в чужбина и координатор на конкурса, Светлин Радославов-Свет – цигулар и Мария-Магдалена Христова-Петкова – оперна певица и педагог.

Комисията е изслушала над 100 изпълнения на индивидуални участници, както и над 380 деца и юноши, събрани във вокални групи и ансамбли от 21 държави -Великобритания, Чешка Република, Германия, Украйна, Румъния, Гърция, Молдова, Испания, Швеция, Турция, ОАЕ, САЩ, Италия, Унгария, Белгия, Канада, Кипър, Франция, Швейцария, Сърбия и Шотландия, информира в своя сайт ИАБЧ.

 

/ЙК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:30 на 21.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация