site.btaС четене, писане и редактиране преминаха последните занятия в училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд

С четене, писане и редактиране преминаха последните занятия в училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд
С четене, писане и редактиране преминаха последните занятия в училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд
Снимка: Българско училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Утфорд

С четене, писане, редактиране, песни и танци преминаха учебните занятия на второкласниците от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд, Великобритания.

„И днес се трудихме сериозно“, споделиха от учебното заведение в своята Фейсбук страница.

Първокласниците работиха по последните букви от азбуката, като тази седмица учиха „ц“ и „ч“, става ясно още от публикацията.

„Също така репетирахме за идното майско тържество и отново танцувахме с Наталия“, допълниха от образователното средище.

Четвъртокласниците също съчетаха уроците с танци. Те изпратиха своята съученичка Гери, която се прибира в България при семейството си и ѝ пожелаха успех, разказаха още от училището.

Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд е основано през 2013 година по инициатива и под ръководството на Галина Джап. Целите на учебното заведение са да съхрани българския език и култура и да се превърне в средище на българската общност в Уотфорд и района. 

Две години то съществува на самоиздръжка. От 2015 година е лицензирано от Министерството на образованието и науката по програмата „Роден език и култура зад граница“. От учебната 2016/2017 година училището е регистрирано в списъка на българските неделни училища в чужбина на ведомството.

/ЙК/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 13:31 на 27.04.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация