site.btaКак да създават и редактират аргументирани текстове учиха възпитаници на училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд

Как да създават и редактират аргументирани текстове учиха възпитаници на училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд
Как да създават и редактират аргументирани текстове учиха възпитаници на училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд
Снимка: Българско училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд

Как да създават и редактират аргументирани текстове учиха възпитаници на Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд, Великобритания. От просветното средище съобщиха в страницата си във Фейсбук, че освен усвояването на нови знания по български език, учениците са имали и репетиция по народни танци.

„С упоритост и постоянство продължаваме напред в усвояването на нови умения. След първите стъпки на колоритното „Чичовото“, продължихме с упражнения върху сравняване, създаване и редактиране на аргументирани текстове. Завършихме с анализ на разликите и оформяне на официална и неофициална кореспонденция“, разказаха от учебното заведение.

Както БТА писа, Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Уотфорд е основано през септември 2013 година по инициатива и под ръководството на Галина Джап. Целите на училището са да съхрани българския език и култура и да се превърне в средище на българската общност в Уотфорд и района. Две години то съществува на самоиздръжка. 

От 2015 година е лицензирано от Министерството на образованието и науката по програмата „Роден език и култура зад граница“. От учебната 2016/2017 година училището е регистрирано в списъка на българските неделни училища в чужбина.

/ИКВ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 20:17 на 22.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация