site.btaУчилище „Д-р Петър Берон“ в Рединг организира семинар на тема „Езиково-говорни нарушения при деца“

Училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг организира семинар на тема „Езиково-говорни нарушения при деца“
Училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг организира семинар на тема „Езиково-говорни нарушения при деца“
Снимка: Българско училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг

Покана за семинар на тема „Езиково-говорни нарушения при деца“ отправи Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания. Събитието ще се проведе на 27 януари и е предназначено както за педагогически лица, така и за родители, и цели да предостави информация за и съвети относно развитието на речта и комуникационните умения на деца, живеещи в чужбина, съобщиха за рубриката „БГ Свят“ на БТА от учебното заведение.

„Изключително сме щастливи да споделим покана за събитие, което организира Българско училище „Д-р Петър Берон“ – Рединг. Надяваме се, че тази лекция/семинар ще е първата от бъдещите ни инициативи за съвместни събития със специалисти от България. Гост-лектор ще бъде Меглена Арнаудова, логопед към Регионален център за подкрепа на процеса на приобщаващо образование в град Добрич. Благодарим ѝ за съгласието да сподели своята експертиза с нас“, разказаха от просветното средище.

По време на семинара участниците ще се запознаят с основните видове и характеристики на езиково-говорни нарушения при деца билингви, с факторите, влияещи на езиковото развитие. Те ще разговарят за подходите за подкрепа и интервенции – ранно откриване и реагиране, работа със специалист, практически стратегии за родителите за подпомагане на езиковото развитие.

Желаещите да участват в събитието, трябва да го потвърдят до 26 януари.

Гост-лекторът Меглена Арнаудова работи като логопед към Регионалния център за подкрепа на процеса на приобщаващо образование в Добрич. Преди това е била ресурсен учител в институцията, както и учител в Детска градина „Радост“, става ясно от нейното електронно портфолио.

„Методите ми на преподаване са важна част от процеса на обучение. Те определят как и до каква степен учениците овладяват учебния материал, постигането на поставените цели и задачи. Няма универсален метод, който да се прилага винаги и да допринася за качествено обучение. Методите на обучение са иновационни, те са творческа дейност, определят се от множество фактори – възраст на ученика, учебния материал, нивото на съответния клас, потребности на отделния ученик или група ученици“, споделя Арнаудава.

Според нея добрият учител гради своята философия върху ученето през целия живот. „Добрият учител е онзи, който не се задоволява с постигнатото, а търси още, още и още. Усъвършенства постоянно знанията и опита си, умее да приема критика и съвети. Преподаването е призвание, мисия и голяма отговорност“, допълва логопедът.

Меглена Арнаудова е съавтор на Сборник с доклади и добри практики от национална конференция: „Ресурсните учители и съвместното преподаване в приобщаващото образование“ на тема: „Ролята на родителя при предоставяне на допълнителна подкрепа“.

Членува в Национална асоциация на ресурсните учители и в Синдикат на българските учители.

Българското училище „Д-р Петър Берон“ в Рединг, Великобритания, е включено в списъка на българските неделни училища в чужбина на Министерството на образованието и науката на България и има право да издава легитимни удостоверения.

Обучението в него се провежда в присъствена, хибридна и дистанционна форма. Преподаваните предмети са български език и литература, история и цивилизации и география и икономика на България. Извънкласните занимания включват кръжок за опознаване и запазване на българските традиции, обичаи и култура, изобразително изкуство и изработване на изделия от бита на българите, народни песни и танци.

/ЙК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 10:39 на 22.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация