site.btaУченици от училище „Св. св. Кирил и Методий“ във Ванкувър рецитираха стихове на Петя Дубарова

Ученици от училище „Св. св. Кирил и Методий“ във Ванкувър рецитираха стихове на Петя Дубарова
Ученици от училище „Св. св. Кирил и Методий“ във Ванкувър рецитираха стихове на Петя Дубарова
Снимка: Фейсбук/Българско училище „Св. св. Кирил и Методий“ във Ванкувър

Ученици от Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ във Ванкувър, Канада, изнесоха кратък рецитал по стихове на Петя Дубарова. Това съобщи за рубриката „БГ Свят“ на БТА Мая Тренчева, учител по български език и литература в образователното средище. 

Възпитаниците рецитираха произведенията „Да съм слънчево момиче“, „Детство“, „Поет“, „Вечер“, „Желание“, „Лятото изтече“, „Морето се боричка“, „Живот-Ракета“ и „Там някъде…“.

„Поезията на свободолюбивото момиче от град Бургас развълнува сърцата и на нашите ученици, които споделят днес с вас някои от нейните чудесни стихотворения. Сърдечна благодарност за рецитала към нашите ученици - Анна Мария, Вики, Габи, Дания, Дария, Марти, Надя и Ник“, допълват от училището. 

Българското училище „Св. св. Кирил и Методий“ във Ванкувър е създадено през 2001 година по инициатива на няколко ентусиазирани учителки, е посочено в сайта на просветното средище. Основните цели са осигуряване на условия за провеждане на учебни занятия по български език и литература от квалифицирани учители с учениците от първи до шести клас за достигане на знания за преминаване в по-горен клас. Осигуряване легитимност на документите за завършен клас по български език и литература. Осигуряване на условия за провеждане на дейности насочени към изграждане и запазване на българско самосъзнание. В училището децата придобиват познания за българския бит, култура и традиции. Участват в празници и фолклорни фестивали, организирани от българската общност. 

/ЙК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 23:19 на 02.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация