site.btaВидеа, посветени на Деня на будителите, заснеха възпитаници на училище „Слово“ в Оксфорд

Видеа, посветени на Деня на будителите, заснеха възпитаници на училище „Слово“ в Оксфорд
Видеа, посветени на Деня на будителите, заснеха възпитаници на училище „Слово“ в Оксфорд
Снимка: Българско училище „Слово“ в Оксфорд

Възстановка на взаимно училище направиха възпитаници на Българското училище „Слово“ в Оксфорд за Деня на народните будители. Децата участваха и в рецитал, попълваха работни листове и заснеха видеа, посветени на празника, съобщиха от учебното заведение в своята Фейсбук страница. 

С различни инициативи, много усмивки и вдъхновение децата отбелязаха Деня на будителите“, споделиха от просветното средище.

Във видеопроектите, подготвени за празничния ден, участваха деца от първи до осми клас и предучилищните групи. В тях се вижда как децата пишат с мастило и перо, рецитират стихотворения и държат портрети на български революционери и просветители. Те се запознаха с „Рибния буквар“ от Петър Берон и посетиха виртуално библиотеката на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, където се съхранява оригиналното издание на произведението.

Българското училище „Слово“ съществува от 2015 година. От учебното заведение определят като своя мисия съхраняването на българския език и култура в Англия. Постигат го с работа, творческо вдъхновение и отбелязване на всички значими празници в българския календар. 

Образователното средище си сътрудничи и с учебни заведения в България. А съвместната работа с Основно училище „Кочо Честеменски“ в Пловдив става повод за създаването на филм, посветен на българското училище „Слово“ във Великобритания.

/ИКВ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 15:17 на 02.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация