ОБЗОР

site.btaПрасковата на раздора, за която всички в Италия говорят

Прасковата на раздора, за която всички в Италия говорят
Прасковата на раздора, за която всички в Италия говорят
Илюстративна снимка. БТА/Мехмед Азиз
Една праскова се превърна в повод за много политически и обществени дискусии в Италия в последно време. Или по-точно едно рекламно видео, в което се появява една праскова.Видеото е поръчано от веригата супермаркети "Еселунга” и имаше премиера на 25 септември. То е дело на базираната в Ню Йорк рекламна агенция "Смол”, основана от двама италианци на име Лука – Лука Лоренцини и Лука Панезе, които са партньори в рекламния бизнес от 2000 г. Въпреки че са кръстили компанията си с име, което в превод от английски означава "малък”, те искат техните рекламни кампании да имат голямо влияние и отзвук. И успяват да го постигнат с клипа, рекламиращ „Еселунга”. В него разведена майка с малката си дъщеря пазаруват в магазин от веригата супермаркети.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ПТА/

news.modal.header

news.modal.text

Към 18:27 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация