site.btaИнститут за развитие на публичната среда: Близо 2.4 млн. лв. инвестирани за реклама в медиите и сериозни размествания в последните 10 дни от кампанията
Предизборната кампания за парламентарните избори на 2-ри април приключва днес. И в тази кампания Институт за развитие на публичната среда (ИРПС) мониторира разходите за медии в кампанията за 2-и април. Този път проследихме официалните страници на 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.
Два дни преди изборите (към 30.03) данните показват, че партиите и коалициите са отделили 2 395 882 лева (без ДДС). Това е ръст от над 1 млн. лева спрямо предходния период.
Кои формации отделиха най-много за реклама и към кои медии насочиха средствата си, може да прочетете в публикацията на платформата “Отворен парламент” - “Близо 2.4 млн. лв. инвестирани за реклама в медиите и сериозни размествания в последните 10 дни от кампанията”.
/МТК/
Купуването и продаването на гласове е престъпление.
news.modal.header
news.modal.text