Продължаваме промяната - Прессъобщение
site.btaПозиция на „Продължаваме промяната“ спрямо декларацията на „Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение“
![Позиция на „Продължаваме промяната“ спрямо декларацията на „Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение“](/upload/198681/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE1.jpg?l=1000)
![Позиция на „Продължаваме промяната“ спрямо декларацията на „Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение“](/upload/198681/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0+%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE1.jpg?l=1000&original=e76c4cb2aa550109686c1e70449cff778a7fa219)
Във връзка с декларацията на „Българската асоциация на професионалистите в маркетинговите изследвания и проучванията на общественото мнение” от 20 септември, обръщаме внимание на следното:
Доверието към социологическите агенции не се формира от коментари на политически партии по отделни случаи. Формират го професионалистите в бранша, с работата си, като още в деня след вота става ясно каква информационна стойност са донесли проучванията им по време на предизборната кампания.
/СТГ/
news.modal.header
news.modal.text