Институт за развитие на публичната среда – Прессъобщение

site.btaИнститут за развитие на публичната среда: За месец в медиите партиите платиха 1.5 млн.лв.

Институт за развитие на публичната среда: За месец в медиите партиите платиха 1.5 млн.лв.
Институт за развитие на публичната среда: За месец в медиите партиите платиха 1.5 млн.лв.

Днес е последният ден от кампанията за парламентарните избори. Тя беше белязана главно от акции на органите на реда срещу практики за контролиран вот и сякаш на заден план останаха дебатите и посланията на партиите за предлаганите от тях политики. Данните от традиционния за Институт за развитие на публичната среда мониторинг на средствата, отделени от формациите за реклама в медиите, също показват, че кандидатите не са имали голям интерес да разпространяват посланията си. В него сме обхванали официалните страници на 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.

Към 23-и октомври 21 партии и коалиции (от регистрирани 28) са сключили договори за медийно отразяване. Тяхната обща стойност е 1 543 421 лв. Най-много за втора поредна кампания са разходите на Възраждане - 294 225 лв., следвани от Има такъв народ 273 674 лв. и БСП-Обединена левица – 176 247 лв.

Сред медиите най-големи са приходите отново на телевизия Евроком - 261 157 лв., следвана от Нова телевизия с 250 047 лв. и обществената БНТ с 236 376 лв.

Повече за всички формации, както и медиите, към които са насочили средствата си, може да откриете в публикацията на платформата “Отворен парламент” - “За месец в медиите партиите платиха 1.5 млн.лв.”

 

/ВМ/

Купуването и продаването на гласове е престъпление.

news.modal.header

news.modal.text

Към 02:25 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация