site.btaБългарското образование трябва да създава квалифицирани кадри, не просто дипломи, каза Ивайло Папов, водач на листата на "Възраждане"

Българското образование трябва да създава квалифицирани кадри, не просто дипломи, каза Ивайло Папов, водач на листата на "Възраждане"
Българското образование трябва да създава квалифицирани кадри, не просто дипломи, каза Ивайло Папов, водач на листата на "Възраждане"
Ивайло Папов Снимка: "Възраждане"

Ивайло Папов, водач на листата на „Възраждане“ за област Враца, коментира темата за образованието като посочи основните проблеми и предложи конкретни решения за тяхното преодоляване, съобщиха от партията. Според него настоящата система на делегираните бюджети е довела до влошаване на качеството на образованието в страната.

„Когато училищата се опитват да съберат ученици от различни населени места, за да запазят паралелките си, ние всъщност правим компромис с качеството на образованието“, отбеляза той. 

Папов подчерта важността на възстановяването на професионалните гимназии, които могат да подготвят квалифицирани кадри за българската икономика. Според него тези училища трябва да бъдат върнати в системата и да се свържат директно с бизнеса, за да осигурят на учениците възможност за практика в реални условия. „Дуалното образование, което съчетава теоретичната подготовка с работа в реална среда, е най-добрият начин да подготвим учениците за пазара на труда“, каза Папов. 

Кандидатът изрази и твърда позиция за необходимостта от законова защита срещу различни форми на пропаганда – политическа, религиозна и т.нар. джендър-идеология. „Българското училище трябва да бъде място за образование и възпитание, не за политическо или идеологическо формиране“, заяви той.

Ивайло Папов се ангажира „Възраждане“ да продължи да работи в посока подобряване на качеството на образованието и защита на традиционните ценности в българското училище, информираха още от партията.

/РИ/

Купуването и продаването на гласове е престъпление.

news.modal.header

news.modal.text

Към 07:00 на 26.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация