Парите в предизборните кампании

Сравнение на средствата, вложени в предизборните кампании за предсрочни парламентарни избори 2013 г., изборите за Европейски парламент 2014 г. и предсрочни парламентарни избори 2014 г. • Колко са похарчили участниците в изборите за медии? • Какви са разходите за различни видове медии – електронни и печатни, обществени и частни? • Каква е „цената” на един глас според отчетите в Сметната палата? • Колко са даренията и субсидиите в бюджета на кампаниите? Участници: Антоанета Цонева – председател на УС на Института за развитие на публичната среда, и експертите в Института Ясен Лазаров, Диана Ефтимова и Ива Лазарова.

Към 00:55 на 26.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация