Пресконференция на тема: "Бяла книга за пазарите на електронни съобщения и конкуренцията в електронните съобщения в България"
Акценти:
Пазар на мобилни услуги;
Подкрепа за „големите“ в ущърб на крайния потребител и блокиране на навлизането на нови участници на пазара;
Пазар на услуги за пренос и/или разпространение на радио- и/или телевизионни програми – вертикални концентрации и ценови натиск върху операторите;
Големи бюджетни разходи без ефективни резултати;
Липса на адекватни анализи на сектора и отделните пазари, които да обусловят необходимите мерки за подкрепа на конкуренцията;
Политическата програма Цифрово десетилетие на ЕС в България;
Необходимите стъпки за реална подкрепа на конкуренцията в полза на пазара и крайния потребител.